ثبت مکان در گوگل

ویژگی خدمات ثبت مکان در گوگل :

  1. ما در شرکت سرچ فن با صاحبان اکانتهای معتبر یا همان لوکالگایدها در سراسر ایران همکاری میکنیم.
  2. بنابراین برای ثبت لوکیشن شما از نزدیکترین افرادمان به لوکیشنتان استفاده میکنیم.
  3. درخواستها را به گوگل با فاصله زمانی مناسب و بر اساس تجربه، ارائه میدهیم.

02126244986

علاوه بر این، برای اینکه در نقشه گوگل ستاره دار نمایش داده شوید، نیاز دارید در نقشه گوگل موقعیت مکانی خود را ثبت کنید.

ثبت لوکیشن در گوگل مپ نه تنها به دیجیتال مارکتینگ شما کمک میکند بلکه از نظر اعتباری برای کسب و کار شما مفید است.

تغییرات لوکیشن100%
100%
ثبت مکان در گوگل

سفارش ثبت لوکیشن یا تغییرات آن :

  1. به کمک ما به راحتی تغییرات مورد نظر را روی نقشه گوگل پیاده کنید.
  2. شماره تماس یا آدرس خود را به درستی تغییر دهید.

تعرفه ثبت لوکیشن یا اجرای تغییرات روی آن:
20 ارسال درخواست به گوگل
هر درخواست با یک اکانت معتبر
مدت اجرا: حدودا یک ماه و نیم
قیمت : 2.000.000 تومان

ثبت نام کن
خیالتو راحت کن !100%
100%
خدماتی که با سفارش ثبت یا تغییرات لوکیشن میدهیم:100%
100%
1) به ازای هر پکیج ما بیست درخواست به گوگل ارسال میکنیم.
2) هر درخواست به صورت مستند برای شما ارسال میشود.
3) میتوانید به تعداد دلخواه برای ما از محیط کار خود تصویر ارسال کنید تا همراه هر درخواست به گوگل ارسال نماییم.
یک گام مطمئن !!!100%
100%
چه کسب و کار بزرگی داشته باشید و چه کوچک! به حضور در نقشه گوگل نیاز دارید.
برای مشاوره شما میتوانید در سایت سرچ فن ثبت نام کنید. کارشناسان ما با شما در تماسند.

35 دیدگاه. Leave new

  • از اكانت هاي معتبر استفاده كرديد و لوكيشن شركتمون سريع ثبت شد.

    پاسخ
  • بلوكاني
    خرداد 4, 1401 03:03

    سلام اگر مكاني كه ثبت كرده باشيم چندين سال ازش گذشته باشه، ميشه تغييرش داد؟

    پاسخ
    • بله میشه تغییرش داد
      که بستگی زیادی به نوع کاربری لوکیشن داره
      و ممکنه کمی بیشتر از بقیه جاها زمان ببره اما تغییر دادنش امکان پذیره

      پاسخ
  • سلام خدا قوت، يه سوال داشتم مبخوايتم بدونم در روز ميتونم چند تا مكان ثبت كنم؟

    پاسخ
    • سلام و وقت بخیر
      ترجیحا کار ثبت مکان رو به صورت فله و با تعداد بالا انجام ندید ما بر اثر تجربه بین کاربرهامون زیاد دیدیم که یک سئوکار یا چیزی تصمیم گرفته مثلا چهل لوکیشن رو با یک اکانت ثبت کنه ، اما بعداز مدتی همه لوکیشنها با هم از دست رفتن

      پاسخ
  • صفرزاده
    خرداد 16, 1401 03:19

    من ميخواستم تغييراتي توي لوكيشنم ايجاد كنم چقدر طول ميكشه اين تغييرات ثبت شه ؟

    پاسخ
    • انجام تغییرات روی لوکیشن به چنیدن عامل بستگی داره ، مثل کاربری در همون لوکیشن که مثلا لوکیشن شما بیمارستان ، مغازه ، مدرسه یا چه چیزی هست
      علاوه بر این قدمت مدت زمان ثبت لوکیشن و مواردی از این دست میتونه تاثیر بذاره
      اما یه نکته ای مهمه واون اینه که هرچی با اکانتهای معتبر تر و بدون دستکاری های قبلی روی لوکیشن ، این درخواستها انجام بشه ، زودتر از طرف گوگل پذیرفته میشه

      پاسخ
    • بستگی به لوکیشن شما داره گاها ممکنه با همون درخواست اول و طی همون ساعت های اول این تغییرات انجام بشه

      پاسخ
  • هادی شهسواری
    مهر 29, 1402 17:56

    سلام از آنجایی که همیشه به دنبال راه‌های جدید برای بهبود کسب و کارها می‌گردم، از معرفی به شرکت سرچ فن بسیار خوشحالم امکاناتی که ارائه میدین واقعا منحصر به فرده خصوصا بخش مشاوره قبل از دریافت خدمات

    پاسخ
    • سلامت باشین ما درخدمتتون هستیم. هدف اصلی ما از خدمات مشاوره قبل از شروع کار این هست که مشتریان عزیز بتونن بهترین انتخاب رو داشته باشن و در عین حال دقیقا بدونن نتیجه خدماتی که بابتش وجه اشتراک پرداخت کردن چه چیزهایی هست.

      پاسخ
  • سلام خواستم بابت خدمات مربوط به ثبت مکان در گوگل ازتون تشکر کنم من یک دوره این مورد استفاده کردم نتایج و بازخورد فوق العاده ای داشت برام خیلی ممنونم ازتون.

    پاسخ
  • با توجه به بررسی هایی که در مجموعه سایتتون انجام دادم اینطور معلومه که با تیم باتجربه ای روبرو هستیم امیدوارم اون نتیجه دلخواهی رو که میخوام ازتون دریافت کنم من میخوام از خدمات ثبت مکان در گوگل رو ازتون دریافت کنم باید چکار کنم ؟ ممنون .

    پاسخ
  • رامتین
    دی 9, 1402 10:29

    به نظرم بهترین بخش مربوط به خدمات سایتتون این قسمته یعنی ثبت مکان در گوکل … من قبلا اینو ازتون تهیه کردم و نتایج فوق العاده ای در نهایت برام داشت …

    پاسخ
  • من ثبت مکان در گوگل رو در نوع خودش جزو بهترین ها میدونم چون خیلی موثره در پیشبرد و ارتقا شغلی و از سایت خوب سرچ فن و مجموعه حرفه ای و باتجربشون کمال تشکر رو دارم چون خیلی در پیشرفت الان من سهیم بودن .

    پاسخ
  • من ثبت مکان در گوگل رو برام خیلی خیلی مفید واقع شد و یه جورایی به پیشرفت کارم جهش بخشید و باعث شد مسیر ترقی برام هموار بشه من تمام اینا رو مدیون تیم باتجربه سرچ فن هستم از همتون ممنونم.

    پاسخ
  • سلام ثبت مکان در گوگل خیلی برای من و اون چیزی که مدنظرم بود مفید واقع شد نتایج خیلی خوبی داشت برام خواستم بدونم کدومیک از خوماتتون میتونه در ارتقا کسب و کار آنلاینم اثرگذار باشه مثل ثبت مکان در گوگل ؟

    پاسخ
  • خدمات خوبی ارائه میدین من یکی دو موردشو نیاز دارم ولی میزان کارایی اینوع خدمات رو نمیدونم در چه سطحی هستش ؟ من به تازگی یه سایت فروشگاهی باز کردم میخوام فعالیتم دیده بشه میتونم در ابن خصوص از مشاورینتون کمک بگیرم ؟ ممنون از شما.

    پاسخ
  • من سه مورد از خدماتتون رو دریافت کردم و هر کدومش در جای خودش بازخورد بسیار مثبتی برام به ارمغان آورد ولی میخوام ثبت مکان در گوگل رو هم ازتون دریافت کنم ولی قبلش نیاز به راهنمایی دارم امکان مشاوره باهاتون وجود داره ؟

    پاسخ
  • Jamshid Ahmadi
    بهمن 23, 1402 11:32

    سلام من چند مدت پیش افزایش ترافیک سایت رو ازتون دریافت کردم و نتایج خوبی برام داشت میخواستم بدونم ثبت مکان در گوکل میتونه از لحاظ نتایجی که برام خواهد داشت مکمل افزایش ترافیک سایت باشه و نتیجه رو برام کامل کنه ؟ من میخوام حرفه موردنظرم رو به دیگران بشناسونم… ممنون بابت وقتی که برام میذارین.

    پاسخ
  • من استفاده از خدمات سرچ فن رو به همه پیشنهاد میدم امیدوارم همانطور که برای من نتایج ارزشمندی به بار آورد برای بقیه دوستان هم همینطور باشه … من ثبت مکان در گوگل رو برام خیلی موثر افتاد تشکر از مجموعه خوب سرچ فن.

    پاسخ
  • جزو معدود سایتهایی هستین که میشه به نتیجه کارتون ایمان داشت اینو با توجه به دو سال آشنایی با شما و سه بار دریافت خدمات ازتون گفتم و به جرات میگم به این کیفیت و این تجربگی من جای دیگه ای ندیدم خدمات مربوط به ثبت مکان در گوگل خیلی کمکم کرد خدا خیرتون بده.

    پاسخ
  • میلاد احمدیان
    اسفند 6, 1402 21:23

    اونایی که مثل من با سرچ فن و مجموعشون کار کردن خوب میدونن که کیفیت کاری که ارائه میدن تا چه اندازه در پیشبرد و پیشرفت اهداف شغلی حرفه ای موثر بوده من ثبت مکان در گوگل رو بسیار برام نتایج مثبتی داشت و تونستم نتایج بسیار رضایتبخشی ازش بگیرم پیشنهاد میدم اگه کسب و کار آنلاین دارین حتما این مورد رو تجربه کنین.

    پاسخ
  • ثبت مکان در گوگل میتونه به افرادی که مثل من دنبال شناساندن کسب و کارشون هستن خیلی کمک کنه … من که از نتیجه و کیفیت کاری که به مجموعه سرچ فن سپردم خیلی راضیم خدا خیرشون بده .

    پاسخ
  • محمدرضا
    اسفند 12, 1402 21:37

    این روزا جایی که بشه بهشون اعتماد کرد و کیفیت خوبی ارائه بدن خیلی کم پیدا میشه من ده روز پیش ثبت مکان در گوگل رو از مجموعه سرچ فن دریافت کردم بسیار برام موثر افتادش و هز نتیجه کار و کیفیت کار کاملا راضیم ممنون ازشون.

    پاسخ
  • ثبت مکان در گول میتونه تبلغ بسیار موثری باشه در معرفی مشاغل آنلاین و من نتایج خوبشو به لطف سرچ فن دارم میبینم بخلطر همینم خواستم تجربه استفاده از خدمات سرچ فن رو با بقیه به اشتراک بذارم و پیشنهاد بدم حتما این مورد رو تست کنین.

    پاسخ
  • من از خدمات سرچ فن خیلی راضیم و میخوام بگم این روزا پیدا کردن جاهایی که بشه به کیفیت خدماتشون امید بست خیلی کمه به نظرم اگر دنبال شناساندن کسب و کار خودتون هستین حتما از ثبت مکان در گوگل استفاده کنین.

    پاسخ
  • سلام من بتازگی یک وبسایت کسب درآمد راه انداختم ولی موفق نشدم آنطوری که باید، کسب و کارم رو به دیگران معرفی کنم خواستم بدونم کدومیک از خدمات شما برای من میتونه کارآمد و کارساز باشه ؟ آیا ثبت مکان در گوگل میتونه من رو به اون چیزی که میخوام برسونه ؟ ممنون.

    پاسخ
  • داوودنژاد
    اسفند 29, 1402 21:13

    دفعاتی که از سرچ فن کمک گرفتم و از خدماتشون استفاده کردم بهم ثابت شده که اساس بر کیفیت عملکرده چیزی که خیلی جاها فاقد این ویژگین…. من ثبت مکان در گوگل رو بسیار برام بازخورد مثبتی داشت و خواستم از این طریق مراتب تشکر خودم رو اعلام کنم.

    پاسخ
  • سلام امکان استفاده همزمان افزایش ترافیک سایت و ثبت مکان در گوگل رو شما پیشنهاد میکنین برای تبلیغ کسب و کارهای آنلاین ؟ مثلا هم بخوام بازدهی وبسایتم رو بالا ببرم از نظر میزان ویوهایی که میخوره و هم تبلیغ کنم برای شناسانده شدن موقعیت و مکان کسب و کار آنلاینم؟ تشکر بابت وقتی که برای جواب میذارین.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست