الگوریتم صاریغ استرالیایی چیست؟
َآشنایی با الگوریتم صاریغ استرالیایی:
الگوریتم صاریغ استرالیایی : همه ما اسمهای متنوعی از الگوریتم ها شنیده ایم ،با این حال گوگل هر بار الگوریتم جدیدی ارائه میکند. تا کنون الگوریتم های جدیدتر همیشه تکمیل کننده قدیمی تر ها بوده اند. بنابراین مهم است که در مورد هر کدام مثل الگوریتم پاندا ، الگوریتم گورخر و … اطلاعات درستی در دست داشته باشیم.
در نوشته پیشِ رو الگوریتم صاریغ استرالیایی را با هم مطالعه میکنیم. مخلص کلام این است که صاریغ استرالیایی ( به لاتین : possum ) روی محلی بودن نتایج جستجو تمرکز میکند. پس تا حدود زیادی متاثر از مکان ثبت شده شما در گوگل مپ است. یعنی اگر مکان ثبت شده شما در گوگل به موقعیت مکانی شخص جستجو کننده نزدیکتر باشد، احتمال نمایش داده شدن سایتتان بالاتر میرود.
افزایش ترافیک سایت از نقاط مختلف ایران و جهان ، میتواند به راحتی بر الگوریتم یادشده تاثیر گذار باشد. ابتدا ببینیم این الگوریتم بر چه بیزینس هایی تاثیر میگذارد؟ و چگونه میتوانیم بر این الگوریتم تاثیر بگذاریم؟
چنین کسب و کارهایی تحت تاثیر صاریغ استرالیایی هستند.
-
1- بیزینسهای خارج از محدوده شهری.
-
2- بیزینسهایی که کاملا مشابه هستند و در عین حال در یک محل واقع شده اند.
-
3- بیزینسهایی که چندین شعبه یا نمایندگی در یک شهر دارند. مثلا شرکت “آآآ” میخواهد با نام “آآآ 1 ” و یا با نام “اآآ 2 ” در سرچ گوگل مپ نمایش داده شود.
ثبت مکان کسب و کار در گوگل مپ برای بیزنسهای خارج از محدوده شهری یا داخل محله ای خاص چه تاثیری بر الگوریتم صاریغ استرالیایی دارد؟
برخی کلمات کلیدی بر حسب محل جستجو ، برای جستجو کننده مهم هستند. به این کلمات، کلمات کلیدی محل محور ( به لاتین : location-based keywords ) گفته میشود. پیش از این، اگر یک پیتزافروشی کمی بیرون از محله پاسداران بود، در حین جستجو به علت لوکال نبودن نتایج جستجو، در لیست نتایج نمایش داده نمیشد. یا در بین نتایج جستجو خیلی پایینتر نمایش داده میشد. با صاریغ استرالیایی این نوع بیزینس ها هم میتوانند بنا به موقعیت مکانی به نمایش در بیایند.
صاریغ استرالیایی و کسب و کارهایی در یک لوکیشن!
فرض کنید دو دندانپزشک در یک ساختمان فعالیت جداگانه ای دارند. در گذشته گوگل نتایج تکراری را بنابر تشابه شغل و تشابه محل حذف مینمود. با الگوریتم صاریغ استرالیایی هر دو دندانپزشک میتوانند به طور مجزا لوکیش خود را داشته باشند.
شعبات مختلف یک بیزینس و صاریغ استرالیایی :
شعبات مختلف یک بیزینس همچنان که زیر مجموعه یک بیزینس اصلی هستند، میتوانند عملکرد متفاوتی از نظر کیفیت داشته باشند. بنابراین با کمک صاریغ استرالیایی هر شعبه با نماینگی میتواند علاوه بر ثبت لوکیشن خود به طور مجزا، در ثبت نظرات، نظرات مختلفی را از طرف مخاطبان به خود جلب کند.
به زودی در سرچ فن بخوانید : راهکار سئو برای الگوریتم صاریغ استرالیایی ؟
5 دیدگاه. Leave new
یکی از دوستانم سرچ فن رو به من معرفی کرد . خودش از خدمات استفاده کرده بود و راضی بود من از ثبت ریویو در گوگل مپ استفاده کردم .
چقدر خوب، ما در يك ساختمان ٤ طبقه، شركتمون هستش كه دو شركت ديگه هم هستن، پس ميتونيم مجزا لوكيشن ثبت كنيم
بله میتونید مشخص کنید که در دل یک ساختمان هستید
چجوري بايد اين الگوريتم رو اجرا كرد، تا ضربه اي به مكانمون وارد نشه
الگوریتم ها توسط گوگل روی لوکیشن ها اجرا میشن و شما نباید اجراش بکنید اما اگه منظورتون اینه که جطوری روی این الگوریتم تاثیر بذارین، پاسخ اینه : باید تعداد سرچ هاتون از لوکیشن مربوطه بالا باشه ، همچنین از سایر لوکیشن ها سرچ بخورین و از بین نتایج حتی پرت و دورتر انتخاب بشید تا بتونید روی این الگوریتم تاثیر بذارید